STAYCATION @BELLA SKY

Rasmus og jeg havde jo syvårsdag i december, og i den forbindelse havde vi mere eller mindre aftalt, at give hinanden gaver (i år havde vi droppet adventsgaverne).
Jeg valgte at give ham (eller os) en overnatning på Bella Sky – og i al beskendhed (haha!) – så synes jeg faktisk det er en af de bedste gaver, jeg nogensinde har givet!
Han er mere praktisk orienteret, hvor jeg er romantikeren. Jeg fik skidedyre hovedtelefoner, haha! Megafed gave, men en lidt komisk kontrast (men jeg er VILDT glad for dem!).

Jeg havde fundet et godt tilbud på en overnatning, så det var jo helt perfekt! Jeg synes virkelig, vi fik meget for pengene!!
Her er “lidt” *host* billeder fra vores lille “staycation” 🙂
Ankommet til Bella Sky (et hotelnavn, der lyder seriøst meget som en stripper…)
Det er HØJT! 🙂 Vi boede næstøverst i tårn to (det til højre på billedet)

Da vi checkede ind blev vi spurgt hvor højt vi ville bo “bare så højt som muligt!”. Så vi fik værelse på 22. etage (!). Jeg er lidt højdeskræk, men når jeg er “lukket inde” synes jeg bare det er flot, at der er langt ned. Vi havde udsigt til Ørestad, Øresund og Kastrup lufthavn. Meget spændende udsigt 🙂
– det føltes meget storbyagtigt! 🙂
Vi udforskede hotellet lidt. Det er kæmpestort, med flere restauranter og barområder.
Receptionsområdet:
Masser af grønne vægge:
Vi kom endda forbi en model i Lego over hotellet.
Bella Sky By Night
Vi valgte at gå en tur i Fields for at kigge lidt på udsalg, og finde noget aftensmad. Vi kiggede også på sko, og syntes begge det var alt for nuttet, at man kan få Rasmus’ sneakers i størrelse pixi!
Aftensmaden blev indtaget et så romantisk sted som KFC! Hahaha!!! Men det smagte faktisk godt, og det var billigt aftensmad 🙂
Rasmus fik kødsovs og ost på sine fritter. Sygt klamt. 😛
Vi gik gennem Ørestad på vej tilbage til hotellet. Det var så et sted, jeg ikke gad at bo, i øvrigt…
Slapper lige lidt af… 🙂 Butikskigning er hårdt 😛
Flotte lamper!
Vores værelse
Vi havde købt en flaske billige bobler i Bilka, som vi nød i et badekar fyldt med bobler. Ahhh, det var dejligt! Badekar er så skønt og luksus, når man er vant til at bade i et kosteskab. Vi var begge helt oppe at køre, da vi så at der var badekar på værelset, og nåede også at være i det hele to gange på vores ophold. Skønt!! 🙂
Efter det hoppede vi i det pæne tøj, og tog elevatoren én etage op til hotellets Sky Bar. Jeg var iført ny Stine Goya kjole, som jeg har fået til spotpris gennem en alletiders klassekammerat, som jeg har. Det er med at holde sig gode venner med hende, haha 😉 😛
Sky Bar. Inkl. meget funky piano (det man ser til højre i billedet)
Vi nød bare en enkelt flaskeøl (alt andet var sgu for dyrt, haha!). Der var ikke vildt mange mennesker, og baren var ved at lukke ned da vi kom. Og så var der dårlig musik. Men altså! Selskabet var jo godt 🙂 <3

Efter øllen var drukket gik vi tilbage på værelset, og så et afsnit “Game Of Thrones” mens vi spiste MASSER AF SLIK! (mere end det, man kan se på billedet). Nu er vi nemlig på sukkerafvænning og tilbage på det sunde spor igen. Ak, det er lidt hårdt… 🙂

Vi stod op næste morgenen, og nød udsigten og himlens skiftende farver, mens vi kiggede på fly der lettede ved Kastrup Lufthavn. Tror vi brugte en time, bare på at sidde og kigge…

Udsigten fra den anden side modsat vores værelse (henne ved elevatorerne ;)) ind mod København.

Der var heldigvis morgenmad med i vores ophold. Hip hurra! og iPadbetjent juicemaskine.

Uha, det var altså god morgenmad!! Det var alt hvad hjertet kunne begære af brød, ost, kødpålæg, marmelader, youghurt med müsli og frisk frugt, blødkogte æg (som VAR blødkogte!) scrambled eggs, bacon, pølser, lækre croissanter, pandekager med sirup, thebirkes og meget mere. Århhh! <3

Lidt chill i loungen inden afgang.

Det var så dejligt et miniophold, og jeg kan virkelig anbefale det til alle! 🙂

2 Comments

• Bex

Det var såååå hyggeligt! Og hotelmorgenmaden var rigtig god ja – har dog også oplevet dårlig hotelmorgenmad – i London og Paris 🙂
      Det var så skønt at bare tage 20 min væk i bus og så have en lille mini-mini ferie 🙂