De sidste par dage og kræmmermarked!!

Hov, det er da vist længe siden jeg sidst har opdateret bloggen! Men har også haft travlt. Så her kommer lige en opdate fra de sidste par dage.

Onsdag aften var jeg på værtshus sammen med tre piger fra klassen. Vi var til quiz, og kom på en 8. plads (ud af 14..) Det var sådan en quiz i almen viden. Bagefter spillede vi TP, og til sidst tog to af os på det værtshus, hvor en veninde fra klassen arbejder (puha må altså være hårdt at have sådan et job oveni praktikken!), og så var vi dér og underholdte hende indtil hun lukkede kl. 01. Super hyggelig aften!!

Torsdag sov jeg lidt længe, men stod så op og ryddede lidt op, for jeg ville få hele familien på besøg.
Jeg så sådan ud den dag:
Cardigan: H&M, nederdel: Only, t-shirt: MFM

Mor, far, storesøster og storebror kom kl. ca. 12.30 til frokost. Mine forældre havde taget lækkert bagerbrød med og slagterpålæg. Det var bare mums! Efter det gik vi ned til Tangkrogen, hvor der var kræmmermarked hele weekenden. Dér delte vi os op, og jeg gik og kiggede sammen med min mor og søster. Vi fik købt lidt hver især og hyggede os med at kigge på gamle ting på det STORE marked (det var virkelig stort, puha!)

Billeder af mine køb torsdag:Porcelænsbambi til en 5’er
Kernelæder “Lykke” elefant til 25 kr (normal pris er 100 kr.)

Min storebror skulle på arbejde, men far, mor og søster tog hjem til mig, og så fik vi pizza til aftensmad. Mums! Min far tog så bilen hjem efterfølgende, og min mor og søster blev og sov og hyggede.

Fredag sov vi længe, og spiste morgenmad med lækker bagerfranskbrød (resterne fra gårsdagen). Derefter tog vi ind i byen og kiggede lidt i butikker. Både min mor og søster fik shoppet en del. Jeg gjorde ikke, men på vores sidste stop i Magasin blev det alligevel til et par tørklæder, da de var vildt billige og fine! Jeg ved godt jeg har mange tørklæder, men sådan noget som tørklæder og bælter synes jeg er super gode køb, da man kan skabe mange forskellige looks med det.
Vi spiste en sen brunch på Café Faust, det var godt, men jeg synes det har været bedre! Efter det tog vi hjem et smut, og så tog vi på kræmmermarkedet igen (de stillede jo også nye ting frem hver dag). Min søster købte lidt, og jeg købte et fint fint armbånd, som heldigvis passer fint til mit fesne håndled 🙂
40 kr

Efter det tog vi hjem og handlede ind til aftensmad. Min mor skulle med toget halv ti, men faktisk blev det halv elleve før hun kunne komme med. Arriva har nemlig en fejl i deres køreplan, så det er slet ikke dem, men DSB der kører halv ti. Så hun måtte vente yderligere en time på at komme hjem, øv øv øv..
Min søster skulle til fest fredag aften, så jeg hyggede bare med Rasmus – han havde været til fødselsdag på Samsø om torsdagen, og så på arbejde fredag.

Lørdag som er idag, har jeg ikke været meget værd. Jeg har sovet længe, hygget en lille smule med søster inden hun skulle med bussen, og så har jeg ellers bare slappet af. Synes jeg har ondt i halsen og maven idag, og føler mig ret træt, så har ikke gjort dagens gode gerning.. Har kun læst en lille smule om håndens anatomi, men det er ikke blevet til det vilde, så jeg må komme efter det i morgen!! Rasmus skal i byen om lidt, og jeg er også blevet tilbudt at komme med, men føler mig som sagt ikke ret frisk, så vil hellere blive hjemme og se dårligt tv med mig selv. Selvom det kunne være fedt at tage afsted, for de skal ind og høre et Queen kopi-band!
Men men. Mig og Hollywoodfruerne hygger os 😉
I morgen skal jeg lave en del lektier, til træning og så i Kvickly og købe lidt ind + købe en festivalstol (de har dem på tilbud til 40kr).

Og idag, lørdag, ser jeg sådan ud:
Kjole: Just Female (købt på loppemarked ;)), tørklæde: Birds, øreringe fra loppemarked