ET SMUT TIL SMILETS BY

For nogle uger siden var vi et kort smut i Århus fra lørdag formiddag til søndag aften. Anledningen var en 60-års fødselsdag i familien, og så udnyttede vi turen til at få set nogle venner også samt få set lidt af Århus, som jo trods alt har været mit hjem i 7 år og Rasmus’ hjem i 10 år.
Fødselsdagen foregik på en italiensk restaurant, og der var godt med lækker antipasti, pizza, rødvin, øl osv. Super hyggeligt.
Efter fødselsdagen gik vi en tur rundt i Århus, og kom bl.a. forbi denne flok af glade studenter 🙂
Vi var også et smut omkring havnen, hvor vi blev fanget inde i det lumske springvand, haha!

…her nåede Rasmus lige at smutte ud af springvandet før mig!

Vi var også omkring det meget omdiskuterede kunstværk nede ved Tangkrogen.

Spejl-selfie i kunstværk!
Om aftenen mødtes vi med et par gode venner på Aarhus Streetfood. Det var ikke den store sult, der plagede mig, så denne menu med lækre baos og forårsruller var helt perfekt. Vi sad udenfor i den lune luft, og det var super hyggeligt.

Vi havde booket en overnatning via Air Bnb i en lillebitte lejlighed, hvor vi sov på en hems. Hyggeligt!

Dagen efter tog vi ud til det nye Moesgaard Museum. Vi startede lige med en kop kaffe i solen.

Bagefter var vi rundt at se udstillingerne. Der er rigtig meget at se, og det er super spændende og meget interaktivt bygget op. Rigtig fedt!

Rasmus fandt en artsfælle… 😛

Aftensmaden blev indtaget hos min rigtig gode veninde og hendes søde familie i deres fine nye hus. Vi fik både culottesteg og jordbær til dessert, og så var min lykke altså gjort! Og så var det bare så dejligt at se hende igen <3
Vi må simpelthen snart til Århus igen.

Om aftenen gik turen hjem til København via et GoMore-lift og med MolsLinien.